Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /www/sites/1/site26701/public_html/functions.inc.php on line 6
Kozinec - rozcestí - kolem kopce Žďár - psí hřbitov a zpět. | Turistika Beskydy - Beskydy - vseobeskydech.cz
zahlavi
lysá hora
reklama

Kozinec - Rozcestí - kolem kopce Žďár - psí hřbitov a zpět.

Tato malá, oddechová trasa je ideální pro nedělní vycházku, kterou zvládnou jak senioři, tak menší děti, na jejimž konci čeká možnost občerstvení, ale popořadě. Autem se dopravíte na parkoviště u chaty Kozinec (cca 650 mn.m.) Ti co pojedete MHD autobus Vás dopraví až na úpatí tohoto kopce kde má zastávku, čimž se Vám tato trasa prodlouźí o cestu k chatě Kozinec.

Od chaty Kozinec se vydáte po zelené směr Ostrý, až na rozcestí zvané (u Malého Kozince) 675 m.n.m (viz fotografie.) Na tomto rozcestí dále nepokračujete směrem na Ostrý, ale začnete klesat po modré a to cca necelý kilometr. Na těchto souřadnicích (49°36'44.494"N, 18°40'16.690"E) místo se vyznačuje jednak pokračováním klesání směrem do Vendryně, pak taky rozsáhlým rozcestím, kde naše trasa uhýbá do prava a bude se stále točit kolem kopce s názvem Žďár který celý postupně skoro v rovině obejdeme. Tato obchůzka má cca 2 km s vyhlídkou na polskou stranu, Čantorii a celé polské Beskydy.

Jakmile obejdeme celý tento výše zmíněný kopec, dojdeme na mýtinu, kde leží psí hřbitov. V horní části najdeme řadu různě situovaných psích hrobů.

V protilehlém rohu našeho přichodu, se nachází cesta dolů, kde asi po 150 metrech dojdeme zpét na původní trasu, kterou jsme začali tento kopec Žďár obcházet. Další trasa už jen pokračuje směrem k rozcestí u Malého Kozince a zpět na chatu Kozinec.

Celkem má trasa necelých 6 km s tím, že pro turisty s dopravou MHD bude o 3-4 km delší. je to opravdu jednoduchá a nenáročná trasa.

zdroj:/vseobeskydech.cz

Doplňující informace

Hodnocení

Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /www/sites/1/site26701/public_html/ratings/_config-rating.php on line 27
  • Currently 0.00/10

Kozinec - rozcestí - kolem kopce Žďár - psí hřbitov a zpět.. Hodnocení: 0.0/10 (0 hlasů)
Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé.

shadowup

Šest + sedm? Napište číslovku
shadowup

Další Turistika Beskydy

Turistika Beskydy - Ostravice, Trafo, Lukšinec, Lysá hora, Malchor, Mohyla, Albin namesti, Sepetna, Trafo.  Tato notoricky známá trasa, předevśím pro skalní Lysaře, je zde přidána snad jen pro přidání konkrétních dat z trasy, představu, délky, kolik toho našlapete nahoru a kolik dolů. A samozřejmě taky proto že po ces... celý článek

Turistika Beskydy - Visalaje, Bílý kříž, Dorotanka, Sulov, Bílý kříž, Visalaje. Tato trasa je variantou, zde již prezentované trasy Visalaje - Bílý Kříž s tím ze je prodloužena o pokračování až na chatu Doroťanka, která leží ve výšce 750 m.n.m na hraniční linii se Slovenskem. Výhodou je chata na Bílém Kříži, kde se l... celý článek

Turistika Beskydy - Velikonoční výplaz na Čantorii. Velikonoční sobota, nedala šanci ani svátečnímu turistovi, aby seděl doma. Nádherné počasí, bez jediného mráčku, ráno sice hluboko pod bodem mrazu (-10°C) ale s nadějí na krásny den. Volba zmapovat tuto trasu, padla pro její dostupnost široké veřejnosti, MHD a relati... celý článek

Turistika Beskydy - Visalaje - Bílý Kříž Nenáročná trasa Visalaje - Bílý Kříž, je spíše odpočinkou procházkou než turistickým cílem v Beskydech. Trasa je dlouhá necelých 3 km s poměrně lehkým stoupáním. Start trasy je lehce dostupný jak hromadnou dopravou tak automobilem. Trasou míjíte taky malou "observatoř" se sledo... celý článek

Turistika Beskydy - Řepčonka - pod sjezdovku Tato, dnes již málo využívaná trasa na Lysou horu, byla nejrychlejší spojnicí jak se dostat na vrchol v době, kdy fungoval vlek na severní svahu. Trasa začíná u autobusové zastávky "Řepčonka", kde lze taky odstavit automobil. Původní trasa, předevśím první cca 400 m lesním ... celý článek